6+ Manga Bitti Rüya Şarkı Sözleri

Geride bir kent bıraktım bir de sevgili Doğru mu yanlış mı inan umursamıyorum Bu şehir beni esir ediyor kendimi alamıyorum İnanmazsın bir rüya hayatımı değiştiriyor O mesajı unutmam için. Manga şarkıcısının popüler şarkılarından Bitti Rüya şarkısının sözlerini sizlerle paylaşıyoruz.


Sinema Haberleri

Şarkı - Şarkı sözü - Şarkı sözleri 19 Ocak 2013 Cumartesi.

. Aslında ne kadar yakalamaya çalışırsan çalış elinden kaçıp gidecek. Manga - Bitti Rüya şarkı sözü. Bir kez gelmişsin bu saçma dünyayaOlanları unutmak çok zor inan banaSevdiğin insan bile artık yalan söy.

Gidiyorum buralardan dönüyorum durmadan. MaNga Bitti Rüya Dinle Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya. Bir kere daha yakalamaya çalış.

MaNga Bitti Rüya Şarkı Sözleri by admin Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya Olanları unutmak çok zor inan bana Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor Yaşadığın anılar acı. Bitti Rüya - Manga Bir kez gelmissin bu saçma dünyaya Olanlari unutmak çok zor inan bana Sevdigin insan bile artik yalan söylüyor. Sonra oturmuş mal gibi zırıl zırıl ağlıyorum.

Manga Bitti Rüya şarkısı 724 Dinle ile ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz. Bitti Rüya Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya Olanları unutmak çok zor inan bana Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor Yaşadığın anılar acı vermeye başlıyor Bir köprüden geçiyorum. Ben bir yolun yolcusu sen yolun sonundasın.

Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya Olanları unutmak çok zor inan bana Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor Yaşadığın anılar acı vermeye başlıyor. Şarkı Sözleri - Manga. Manga Bitti Rüya Sözleri.

I am passing by a bridge I am about to be happy I left a city and a lover Is it just a dream or real I cant understand This city is pulling me in I cant have myself Like it isnt enough what I lived. Manga - Bitti Rüya sözlerini beyendiyseniz paylaş düymesine kulanıb arkadaşlarınızla. Beni Benimle Bırak Bir Kadın Çizeceksin Bitti Rüya Cevapsız Sorular.

Gidiyorum buralardan dönüyorum durmadan Uyan artık uyan bitti rüya Seviyorum sormadan öpüyorum kasmadan. Manga - Bitti Rüya Şarkı Sözleri sitemize 26 Ekim 2014 Pazar tarihinde admin tarafından. Şarkı sözleri of BITTI RÜYA tarafindan maNga.

İyice dağıtmak için biraz daha içiyorum. 1000 Parça - 1260 Alacaklı Topraklar - 392 Alışırım Gözlerimi Kapamaya. Ayrıca Manga Bitti Rüya şarkısı sözleri de burada yer alıyor.

Manga - Bitti Rüya Şarkı Ekle Hata Düzelt Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya Olanları unutmak çok zor inan bana Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor Yaşadığın anılar acı.


Sinema Haberleri


Manga Bitti Ruya Youtube


Sinema Haberleri


Manga Bitti Ruya 1 Saat Youtube


Manga Bitti Ruya Sarki Sozleri Tc


Manga Bitti Ruya Song Lyrics And Music By Manga Arranged By Bargkba1 On Smule Social Singing App


Manga Bitti Ruya Lyrics Genius Lyrics


Manga Bitti Ruya Lyrics Genius Lyrics


Oyungezer 162 Standart Kalite Bir Ama Cok Pubhtml5


Bitti Ruya Song Lyrics And Music By Manga Arranged By Napoli Gokhan On Smule Social Singing App


Yayinlar Arama Sonuclari


Manga Bitti Ruya Song Lyrics And Music By Manga Arranged By Bargkba1 On Smule Social Singing App


Bitti Ruya Song Lyrics And Music By Manga Arranged By Napoli Gokhan On Smule Social Singing App


Oyungezer 162 Standart Kalite Bir Ama Cok Pubhtml5


Manga Bitti Ruya Lyrics Genius Lyrics


Sinema Haberleri


One Piece 997 Turkce Manga Turkiye Haberi

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel